Друк

 

ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ
у роботі з учнями початкової ланки

Гра є невід’ємною частиною у житті будь-якої дитини. Під час маніпулювання з різними предметами у дитини розвиваються мислення, моторика, формується досвід поведінки у різних життєвих ситуаціях. Саме тому використання гри у роботі психолога з молодшими школярами є таким важливим. 
Одним із дієвих напрямів ігрової діяльності у корекційно-розвивальній роботі психолога є використання піску. Цей метод є доволі новим у вітчизняній психології, але дозволяє реалізувати багато порушених задач.

Пісочна терапія спирається на уяву дітей, їхній досвід, дозволяє встановити зв’язок між свідомим і несвідомим, вербальним та невербальним. Завдяки використанню піску психолог може вивчити внутрішній світ дитини, пізнати її тривоги та хвилювання.

Засновниками методу пісочної терапії вважають Карла Юнга та його послідовницю Маргарет Ловенфельд, яка в кінці першої третини ХХ століття започаткувала новий напрям з використання піску, що дістав назву «Техніка Світу». Спочатку вона його застосовувала для роботи з дітьми, але можливості цього методу цілком підходять і для  роботи з дорослими.

Жизелла де Доменіко говорила, що пісочна терапія ефективна не лише на індивідуальних заняттях, а й під час групових.

Використання пісочниці у роботі з дітьми початкових класів дає можливість розв’язати такі проблеми:

Піскотерапія в нашій школі стала звичним явищем. Практичний психолог Якубенко В.В. проводить з дітками з ООП та учнями 1-4 класів. Це ігри-заняття, ігри-казки й пізнавальні ігри. Пісок дає  можливість обіграти з дітьми улюблену казку, а це в свою чергу розвиває комунікацію дітей, образне мислення, фантазію, впевненність. За допомогою піску можно вивчати літери та цифри, подорожувати різними світами.

Підготувала: практичний психолог
Івановецької ЗОШ  Якубенко Вікторія

            

Перегляди: 1935