Друк

 

ДИСТАНЦІЙНЕ –

ВЧИМОСЯ

РАЗОМ 

Карантин вніс зміни в шкільний навчальний процес: немає постійних прямих контактів вчитель-учень, звичний розклад уроків сьогодні не актуальний, на перше місце різко піднялася мотивація навчання учня: здобувач освіти самостійно планує свій розклад. Вчитель теж опановує нові функції – сценариста, режисера, актора медійного контенту, плюс до всього має бути ще й ІТ-спеціалістом: яке обладнання використати, яку платформу обрати, як налагодити прямий і зворотній зв’язок з учнем. Проблем, як у перших так і у других, вистачає. Що використовують наші вчителі – діапазон дуже широкий: від Viber до Zoom i Skype, додатки Google, шкільний сайт.

Як приклад – використання можливостей Google при розв’язуванні компетентнісних задач учнями 9 класу. Завдання розміщено на сайті ivanZOSh_edu,  зворотній зв’язок через пошту сайту. Задача №1 «Дні цікавої науки», виконана Корогодою Ольгою. Учениця виконала роботу у формі буклету:

 

Перегляди: 1373